دانلود آهنگ جدید احمد سلو وقتی نباشی
love me
با وب سایت ما بروز باشید

Ahmad Reza Shahriyari (Ahmad Solo)   Vaghti Nabashi دانلود آهنگ جدید احمد سلو وقتی نباشی

متن آهنگ وقتی نباشی از احمد سلو

وقتی نباشی غم تویه قلبم میشینه / غبار حسرت راه گلومو میگیره
وقتی نباشی این دل خسته میگیره / آروم نداره دلهره داره و بی تو میمیره
تنهایی سخته تمام لحظه های من سردن تنهایی مردم تمام دلخوشیه من برگرد
تنهایی بسه دیگه نفس نمونده تو سینه بی تو نمیتونم نذار غمت به قلبم بشینه
تنهایی سخته تمام لحظه های من سردن / تنهایی مردم تمام دلخوشیه من برگرد
تنهایی بسه دیگه نفس نمونده تو سینه / بی تو نمیتونم نذار غمت به قلبم بشینه
وقتی نباشی غم تویه قلبم میشینه غبار حسرت راه گلومو میگیره
وقتی نباشی این دل خسته میگیره آروم نداره دلهره داره و بی تو میمیره
تنهایی سخته تمام لحظه های من سردن / تنهایی مردم تمام دلخوشیه من برگرد
تنهایی بسه دیگه نفس نمونده تو سینه / بی تو نمیتونم نذار غمت به قلبم بشینه

دانلود آهنگ احمد سلو به نام وقتی نباشی - Ahmad Reza Shahriyari (Ahmad Solo) Vaghti Nabashi

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Download

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Download

پخش آنلاین آهنگ وقتی نباشی از احمد سلو



Read more: http://www.easymusic.ir/download-new-music-ahmad-solo-vaghti-nabashi/#ixzzXm5gj2wP3



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 24 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط M.S.Foladi